Heeey Gidi Hey...

Posted by | Posted in , | Posted on 15:10

Fransız Zidane ve Arjantinli Veron.. Arjantin-Yunanistan maçının son bölümlerini izlemek gerçekten keyifliydi.. Birçok futbolseverin unuttuğu Veron'u yeniden hatırlattığı Maradona'ya teşekkür ediyorum.. Gelelim Zidane'a.. İkisini'de sahada izlemekten keyif alırdım, alırım.. Bir dönem Veron'u Zidane'a benzetmişlerdi.. Ben fazla benzetmezdim ama dediğim gibi 2'sini de sahada görmek hoşuma giderdi, gidiyor.. Zidane'nın o ince bileği ve Veron'un o bazuka şutları.. Futbola güzellik katan iki insan.. Bugünlerde biri Dünya Kupası Finali'nde attığı o kafa ve ardından gelen kırmızı kartla hatırlanıyor diğeri ise şampiyonluk yolunda emin adımlarla ilerleyen Arjantin denince akla geliyor.. Şimdi gelelim nerden aklıma geldi Zidane, Veron.. Akşam üzeri karşılaşmanın ardından bizim bi arkadaş var Alican, onunla maçın kritiğini yaparken konuştuk.. Neydi dedi Zidane, Veron... En son karşılaştıkları maç da 2003 Şampiyonlar Ligi Çeyrek Finali imiş... Real Madrid - Manchester United... Çok iyi hatırlamıyorum.. İlk maçta oynamamış Veron. Madrid evinde 3-1 almış maçı. 2.maçta 63 dakika oyunda kalmış Veron.. Maçı Manchester 4-3 almış.. Tabi turu Madrid atlamış.. Madrid'in 3 golünü de Ronaldo atmış... Sahi, Ronaldo oynardı o zamanlar... (: Şimdilerde futbolsever onu da unutuyor.. Selam olsun O Fenômeno'ya...

Comments (0)